Šteta ... Gasi se i ova grupa ...
(prestaro za odgovor)
El Diablo
2013-12-05 16:40:51 UTC
.... a tu sam stekao dosta prijatelja i razmjenjivao iskustva , znanja i
ideje ... ŠTETA !

---
U ovoj e-pošti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast! antivirusna zaštita.
Tom
2013-12-05 20:39:01 UTC
SlaŸem se!
Post by El Diablo
.... a tu sam stekao dosta prijatelja i razmjenjivao iskustva , znanja i
ideje ... ©TETA !
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.
ToMo
2013-12-05 20:47:37 UTC
Post by El Diablo
.... a tu sam stekao dosta prijatelja i razmjenjivao iskustva , znanja i
ideje ... ŠTETA !
Je, slicno kao i s fotografijom. Ali mene zanima zasto? Dopizdilo svima,
presli na fb ili sto?
ToMo
DamirG
2013-12-06 08:33:36 UTC
Post by ToMo
Post by El Diablo
[...]
Mi "stari" sve znamo :-) a mlade ne zanima, imaju mobitele i za fotkanje i
video :-)
Damir
http://www.youtube.com/user/damirglavac
http://www.inet.hr/~daglavac
Tom
2013-12-09 08:03:12 UTC
Da, cini mi se da je tak! Klince ne zanima nista osim dobrog moba i
izlazaka. Ja sam sa 16 pocel snimati, citati o videu, montazi...jos je bilo
doba VHS-a i BeteSP, sve se radilo puuuuno teze i sa puuuno losijim
rezultatima ali bilo nas je nekoliko koje je to zanimalo. Danas vise nikog!
I ima jos jedan razlog: tu je znalo biti "pametovanja", na jednostavna
pitanja se smijalo, na teza filozofiralo pa je ljudima postalo lakse
proguglati i na stranim forumima naci sve odgovore!
http://www.inet.hr/~daglavac
Rajnus
2013-12-11 15:40:10 UTC
Post by ToMo
Je, slicno kao i s fotografijom. Ali mene zanima zasto? Dopizdilo svima,
presli na fb ili sto?
Novi ne znaju, a stari odustaju... A i drugi izvori tipa youtoube.
Kad se sjetim koliko je prije bilo tesko doci do neke informacije
ili iskustva. Danas otvoris youtube uzmes kameru u ruke i ako imas
malo talenta to je to... naravno savrsenstvo dolazi uz puno truda
i vjezvanja, ali informacije su tu...

Ja se godinama nisam bavio video da bih poceo ove godine i nakon samo
par dana ulozenog truda dobio odlicne rezultat... To prije nisam
mogao niti uz najbolju volju...
Chupo
2013-12-19 14:22:20 UTC
Post by ToMo
Je, slicno kao i s fotografijom. Ali mene zanima zasto? Dopizdilo svima,
presli na fb ili sto?
Za dobar dio krivice odgovoran je Google!! Zbog njihovih Google Grupa
ljudi misle da su news-i samo jos jedan forum - i to vrlo lose
napravljen, nepregledan i tezak za pracenje i snalazenje. A da ne
govorim o nedostatku real-time komunikacije i binaries-a, selektivnom
prenosenju postova itd. 99% mladjih ljudi nema pojma kako news-i
izgledaju kada se citaju preko new reader-a i koliko jadno izgleda
koristenje foruma u usporedbi s *ispravnim* koristenjem news-a.
Chupo
Mr_Orange
2013-12-05 21:10:01 UTC
Meni se cini da se sve news grupe gase jedna po jedna. Odnosno da nigdje
nikog nema. Sto se tice fotografije preselio sam se na fotozine, al ne znam
dali ima ikakav forum gdje se moze raspravljat o videu?
El Diablo
2013-12-07 09:30:46 UTC
Pozdrav Josipe ....

Ni Tebe nisam oddavno čuo. Si živ ?

"Mr_Orange" je napisao u poruci interesnoj
grupi:CEC6AA39.35A7D%***@NECUSPAMpo.t-com.hr...

damir
Radovan Vrana
2014-02-18 18:14:29 UTC
Post by El Diablo
.... a tu sam stekao dosta prijatelja i razmjenjivao iskustva , znanja i
ideje ... ŠTETA !
Sve ovisi o ljudima. Iphone grupa je prilično aktivna, a ovdje se piše
gotovo isključivo o Samsungovim mobitelima. Kako nemam Samsungov
mobitel, nemam o čemu pisati.

R.
Radovan Vrana
2014-02-18 18:16:39 UTC
Post by Radovan Vrana
Post by El Diablo
[...]
Sorry, kriva grupa (na popisu mi je odmah ispod mobitelske grupe).
:))))))))))))))))

Ali da, danas ljudi kupe mobitel i snimaju kamerama u mobitelu. Ništa
pretjerano zanimljivoga.

R.
El Diablo
2014-02-19 10:51:55 UTC
Ma nema frke... I od toga se da napraviti DVD ili slièno ...

Sorry, kriva grupa (na popisu mi je odmah ispod mobitelske grupe).

Ali da, danas ljudi kupe mobitel i snimaju kamerama u mobitelu. Ni¹ta
pretjerano zanimljivoga.

R.

---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast! antivirusna za¹tita.